Friday, May 25, 2012

midnight day :)


heyy, celcom dapat free kol 2 jam hanya dengan RM 1 tahu ! ;)
first, aku testing testing. dan dia jadi testimoni aku.

tapi dia pun tersangatlah bz, 
sekejap ja dapat kol dengan dia.
:(
and then dia pun msg lah,
"jam11 nanti kol."

okeylah, tunggu tunggu punya tunggu sampai jam1,
dia masih on the way lagi,
aku pun msg, "free ni habis jam1." :(
dia pun reply, "cukup speed sudah aku drive ni."
^___^ hee.

kesian juga lah kan.
dah la kerja d sana jalan jauh malam malam. :(
jadi aku pun cakap suruh dia perlahan-lahan bawa kereta.
nanti ada apa aku lagi yang rasa bersalah.
bila dia dah sampai rumah dia bagitau,
aku kol la.
tak sampai 5 minit saja kami cakap,
terus dia mau tidur.
kesian juga kan, aku rasa macam jadi beban saja dengan dia 
bila aku cakap aku mau kol dengan dia.

bila aku letak telefon,
dia msg pula, "kol lah. alang alang sdh free kan."
yippeee ! ;)
kasar kasarnya pun, seriously ada juga kelembutan si kasar,
si menyakitkan hati ni.
heee. :D

terima kasih CELCOM kerana berjaya menghubungkan kami
lagi yang sudah lama unreachable for each other.
masing masing pun bz kan. :)
hihi. tapi, cerita cerita tadi. memang lucu.
you, jangan trep comel. tak sesuai lah ! ;p


balik Sandakan lah cepat ya. ;) i'm waiting ~


motif entry?
-,- ntah !
hanya ingin bagitahu kau bergayut lah.
kbai !

No comments: