Monday, June 11, 2012

tawaran temuduga :)


bismillahirrahmanirrahim..

bangun pagi ja,
dapat SMS.


"Sila buat semakan untuk mendapatkan tarikh & tempat
temu duga bagi jawatan Pembantu Tadbir (P/O) Gred N17
di laman web / Portal SPA www.spa.gov.my/ .
Rujuk Senarai Penjadualan Temuduga dan klik link tersebut.
SPA MALAYSIA merujuk kepada Surat Panggilan
Temu Duga PTPO N17 (sesi temuduga 18 Jun - 6 Julai)
dimaklumkan bahawa urusan pengambilan ini adalah
bagi Kementerian Kesihatan Malaysia dan Jabatan
Perkhidmatan Awam Malaysia."


(masa aku taip balik SMS ni baru aku baca sampai habis pun)
HAHA.
tebeliak biji mata aku.
biar betul? senyum dah aku.
dari SPA lah. aku tak baca sampai abis pun.
tau sms ni dari SPA, aku terus buka website SPA, 
aku semak status pendaftaran.
aku tengok Alhamdulillah, aku dapat juga.
ada juga sangkut temuduga untuk satu jawatan ni.
hihihi hepi :)
jadi, aku kena bersedialah.
jangan jadi macam temuduga yang first sekali tu,
(first sekali temuduga untuk Pembantu Perubatan tapi GAGAL)
hihihi. :D takpalah mungkin bukan rezeki.
aku risau risau juga kalau tarikh temuduga tu timing dia tak ngam.
nasiblah juga dua hari lepas sampai SANDAKAN.
26 Jun 2012 dan di Sandakan tercinta ku juga.




see? hihihihi. 
actually mmg nda mau bgtau siapa siapa dulu pun dekat UMSKAL tu,
especially abg giga. sebab benda ni tak konfom lagi kan.
tapi tunggulah memang akan ter bagitahu juga dia ni nanti. :p
cuma adalah beberapa orang bertuah aku dah tanyakan pendapat,
apa yg patut aku buat kalau aku dapat kerja ni.
hmm yalah, even tak tahu lagi,
tapi aku mahu rancang sebaik baiknya.
tapi siapa siapa kawan kawan aku budak UMSKAL 
yang follow blog aku ni (adakah?) tau la tu.
diam diam sudah k, shhh shh :p
doa doakan lah aku dapat ya.
aku pun berharap harap sangat dah ni.
aku sudah tidak mahu susahkan Ibu, bebankan Ibu lagi.
kalau boleh biar lah ibu yang berehat, aku lagi bekerja.
amin amin amin ya Allah. :')


tapi kalau tak dapat tu, tak pa lah. 
mungkin bukan rezeki lagi kan.
tapi kalau dah dapat, bersyukur sangat sangat aku.


doakan semoga Allah permudahkan urusan aku nanti 
masa temuduga tu. amin ~

sekian, kbai !


No comments: