Wednesday, May 2, 2012

kekecewaannya pun ter ber.


Minta Maaf aku terikut ikut Johan dalam lawak ke der. 
apa apa pun, 
sangat best bila sebut begitu. :p
HAHA


okey,
ne buat aku sakit hati ni,
MEETING MEETING MEETING sa-ha-ja.
ntah berapa banyak kali sudah.

aku tak kisah sebenarnya kau mau buat meeting.
tapi jangan waktu waktu macam,
12.30 tengahari, 3.30 petang, 6 - 6.30 petang, 7.30 malam.
KESIMPULANNYA,
pada waktu SOLAT.
aku tak lah mau cakap & puji diri sendiri yang aku ni baik sangat.
tapi, 
PLEASE RESPECT OTHERS.
aku tak suka dalam keadaan kelam kabut okey.

rushing rushing, solat pun ntah tunggang tebalik.
nauzubillahminzalik.
sila faham.
bukan mau bajet baik, alim or so whatever.
tapi, ada masa masa tertentu yang kau harus faham.
dan aku tau kau mesti faham kan.
DISSAPOINTED laa.


*sigh*

selain waktu waktu tu, kalau mau buat meeting pun.
suka hatilah 2,3 jam atau sampai lemas.
-,-

hurmmm,
aku tak marah. cuma mau meluahkan rasa.

No comments: