Saturday, May 19, 2012

cinta, realiti dan selebriti.




sempena hari hari HARI IBU kan.
aku dah prepare ni suprise untuk IBU & MAMA.
aku bercadang buat ni dan pos ke Sandakan.
shhh ! tahu diam diam kay. :)
first terfikir lah juga mahu bagi apa kan.
bila dilanda inflasi ni,
tak cukup bahan. jadi,
aku memang dah lama juga tak buat kad.
i mean,
dengan hasil kreativiti aku sendiri. ;3
hihihihi.
sebab aku pernah terbaca diary ibu (time kecik kecik hingusan nahanam dulu)
JANGAN TIRU AKSI TERSEBUT. DOSA.
hahaha.
Ibu sangat suka bila aku bagi ibu kad.
dan mama pula, tak kisah. asal aku ingat.
mungkin sebab tungkus lumus & tanda aku ingat dorang boleh nampak kan.
:)

jadi tuuuuuu,
gambar atas tu.
tu lah kad yang aku buat.
tapi oleh sebab besar bapak punya aku buat.
aku pun,
bukan rajin sangat mengarang ayat.
jadi aku buatlah ruang,
untuk artis artis yang baru-aku-ingat-dorang-datang-sini ni SIGN lah kan.
;)

al-maklum,
orang jarang jumpa artis.
walaupun mereka ni manusia biasa juga.
hihi.
tapi, ada jugalah kenangan kenangan.
jarang jumpa kan dengan dorang.
jadi Ibu & Mama,
beserta kad itu aku selitkan SIGNATURE dari,
.
.
.
Dato' Fazley
Imran Ajmain
Farish Aziz
Dua orang artis Singapore (kawan Imran Ajmain)
sorry lupa nama. ;p


okeylah,
nantilah bila rajin update pasal motivasi hari tu.
dan gambar gambar. :D
aku mengantuk, penat.
jam 2 lebih aku baru sampai rumah ambil air dekat kampus tadi.
kesian Labuan kan, ketiadaan air.
nak berak pun tak boleh.

tengok gambar bawah ni sajalah dulu.
Kbai ! ;)

# oh yaa, ada seseorang menarik perhatian tadi. 4 sem baru perasan. :p
dan dan dan, terima kasih untuk seseorang juga yang belikan tiket ni.
walaupun dia tak dapat ikut. :(
belikan orang tapi dia ada aktiviti sendiri. huuu


2 comments:

SuparMan SuaRez said...

Untunglah Dapat Jumpa Artis..Huhu

ct.amanda :) said...

haha jealous much? :p