Friday, May 18, 2012

selebriti terjumpa aku.


bismillahirrahmanirrahim.

tajuk entry sangat BONGKAK ! 
HAHAHA.


dimulakan cerita,
dari bandar secara unplanned dengan Effie.
balik dari bandar,
singgah rumah semua besiap,
lepas tu balik kampus lagi.

"oit, jangan lupa malam ni ada meeting k."
Syira sms aku. 
haishhh T_T
meeting AJK untuk dinner kos Kewangan Islam kami ni.

then,
lambat sangatlah meeting ni mula.
so, aku dengan Syira ambil keputusan keluar awal.
tapi singgah pergi tandas kejap.
keluar saja dari tandas,
TERjumpa pula dengan abang angkat aku.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

tadaaaaaa ~ ;p


comelkan?  hensem kan?
oh yeah, 
btw, nama dia Mohd Farish bin Aziz Sulaiman.
kita panggil Farish Aziz saja ataupun abg Farish.
dah kahwin dah pun. 
cuma lama dah kami beradik beradik angkat ni.
muka dia macam pengacara TV di astro ria tu kan?
sama kan?


WAHAHAHAHAHAH ;p

bukanlah.
betul lah ni.
Farish Aziz lah ni.
pelakon cerita Kau & Aku tu juga.

macam mana boleh jumpa dia?
hihi. dia datang kampus kami ni.
sempena Kursus Pengacaraan yang kelab Taming Mas UMSKAL anjurkan.
kebetulan dia baru sampai Labuan 
terus round round kampus kami.
dan kebetulan juga jumpa dia.
alang-alang dah bawa kamera tu,
gambarlah. ;) ihik ihik.
jangan marah ya kakak :p (isteri Farish)



Syira pun tak beri peluang juga.
even sebelum tu, "malulah."
bila dah tengok gambar ni,
puiiiiii ~ GEMBIRA betul dia ni. -,-


aku tak ikut kursus ni.
aku pergi ceramah motivasi pula esok malam.
kali ni, ceramah tu Dr.Fazley & Imran Ajmain pula jadi pakar motivasi.
aku pun hairan,
kampus kami ni High School Musical ka apa.
selalu sangat artis datang sini *ayat bongkak.
HAHAHA. ;p

untunglah ~

dah, 
esok tidur.
jumpa abang angkat kedua lagi,
Dr.Fazley. (sejak bila lagi?)
ihik ihik ! ;p



selamat subuh jam satu empat puluh tiga pagi !

kbai !


No comments: