Monday, May 14, 2012

final exam around the corner.


macam orang Sabah bilang,
corner = pisuk pisuk.
jadi Final Exam is around the pisuk pisuk.
HAHAHA.
:D

so,
aku tak mahu menyesal lagi.
effort effort effort lagi.
:)

thanks to someone,
who always helping me,
who encourage me,
who always gave me motivation.
always kind to me.
ALWAYS.
terima kasih ADIK.
:)
hihihi.

anda terlalu baik dengan saya.
walaupun aku yang keras kepala & kuat merajuk ni pun,
dia boleh sabar pujuk. :p
nehh, bru kamu kenal siapa Siti Amanda Lokman sebenarnya.
tehihihi.
but,
one day i realized that,
dia ni orangnya lemah lembut.
maksudnya, dari segi gaya & percakapan dia lah.
(bukan lembut lain k!)
maybe dia memang dibesarkan dengan keadaan begitu.
macam ada sorang lecturer kami tu,
pernah ajar kami Mikroekonomi masa 1st semester.
En. Hafizi. hahh, begitulah cara dia ni.
*jangan kembang :p
sudah, jangan menyimpang dari topik.

bha,
jadi,
silalah sediakan segala kelengkapan anda untuk pergi berperang nanti ya.
lepas Final Exam nanti,
kita puas puas la peluk cium beulit tidur dengan IBU. :p
puas puas lah main main dengan anak buah,
bergaduh dengan dorang.
jumpa kawan kawan.
merayau sampai kena leter Ibu pun boleh.
hihihi.
sebab lepas Final Exam ni kan balik kampung.
oh jyeahh !
Fantastic Baby <3 :3

Kbai !


motif gambar? sorry aku memang suka sedut udara banyak banyak.
sebab tu aku suka buka tingkap luas luas sampai ke malam. hihi ;3

No comments: