Friday, May 4, 2012

Alhamdulillah, Jumaat. :)


Alhamdulillah.
Allah masih beri kesempatan untuk aku bernafas.
Allah beri aku kesempatan untuk meminjamkan hidup ini kepadaku. 
Alhamdulillah Ya Allah.
:)

ada kelas ganti hari ni.
Business Communication.
menyesal? xda laaaa.
HAHAHAH :p
macam TERpaksa ja kan.
hihi.


tapi hari ni,
ada orang belanja my favourite drink di UMSKAL setakat ni.
haha.

Teh C Special.
tapi sesudah di gaul. haha.
sepatutnya 3 lapis kan. -,-

abang angkat aku,
Remizuwan.
haha. abang angkatlah sangat kan.
actually, dia 1 batch dengan aku.
alahhhh, kan pernah aku cerita dalam entry aku yang ini.


nampak, nampak takkkk.
nampak tak kan? HAHA. :3
dah jangan buat gosip, dia dah ada GF. 
hihi :D


lepas kelas td, ada meeting lagi.
next week kena presentation.
2 hari berturut turut present.
Study Skills, Fiqh Muamalat & APK.
-,-
aku ne bukan jenis orang yang confidently bercakap dpn org ramai.
semoga Allah permudahkan aku. amin ~

dan dan dan,
adalahhhhhh
HAHAHAHHA.
kenapa hati sekarang seperti berbunga bunga ne?
plizzz !
HATI, jangan jatuh cinta lagi.
aku mau menunggu & setia pada yang satu.
if it's worth it laa. :')
tapi, jangan terlalu baik dengan aku ya.
aku jenis yang cepattttt JATUH HATI.
aku tak mau ada konflik hati & perasaan lagi.
DI KAMPUS INI. -,-
haha.

sudahlah,
merepek.
bai !


No comments: