Monday, April 23, 2012

tekaan dalam kesamaran.

aku tahu.
aku dapat rasa.
yang kau sebenarnya pun sakit hati kan.
sakit hati sebab aku buat kau begitu sebelum ni.
cuma kau tak mahu luahkan.
kau ego.


now, we have facebook. :)
I know that's not everything you tell in there.
but, true. I can see it.
you deleted it.
and this is just my thought.
because you, Unpredictable.


but, it's okay. past is past.
sekarang kita hanya lihat ke hadapan.
lagipun, Alhamdulillah.
kita dah okay kan?
biarpun tak sudah macam dulu lagi.
tapi, aku tahu.
bila kau mesej aku, even 1 patah perkataan sahaja pun,
tanpa aku mesej sebelum tu,
aku tau. i've been crossed on your mind kan?
I THINK.


but far from now,
i just want to rely to Allah.
hoping, wishing & making Du'a just from Allah.
and hoping that you'll be my Imam for my prayers,
father to my kids, a good and kind son-in-law to be 
for IBU.
I HOPE. just hoping and try my best to change all my past.
bad past before.
change myself for a better person.
for Allah.
just to have a better life of me.
ya Allah, tetapkan lah niatku. perkenankanlah doaku.
amin ~

"atas restu Allah, ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku."



"bila anda meminta kepada MANUSIA, mengetuk pintunya dan meminta kepadanya dengan berulang-ulang, maka dia akan MARAH kepadamu. sedangkan ALLAH, tiap kali anda meminta kepadaNya, maka tiap kali itu pula ALLAH MENCINTAIMU. kerana anda BERSANDAR kepadaNya." :') ya Allah ♥ 
selamat malam. <3






No comments: