Friday, April 20, 2012

friday :)

Selamat meninggalkan hari Jumaat dan beranjak ke hari Sabtu.
;)


OUTING DAY BAYBEH ! ;D

bangun bangun msg syira. 

aku : "uitt, jam brapa kluar?"
syira : "jam10. lambat tinggal."
aku : "haha. tengoklah kalau rajin. aku bru tidur tadi jam6 (lihat entry sebelum ne ;p) 
kalau aku rajin aku p. tidur dlu. krohhh krohhh."

HAHA. dan aku pun sambung tidur balik. 


bila bangun,

msg farah bagitau aku ikut keluar.
mandi.
bilas kain.
besiap.
jemur kain.
tunggu bas.
naik bas.
sampai bandar.

dan niat asal adalah hanya teringin sekali makan pizza disebabkan aku nampak gmbr kawan aku makan pizza semalam. -,-
pendengki betul laaa. haha
tapi last lasttt. makan kepci. 
ALHAMDULILLAH syukur. ada juga baucer 5% dari Body Shop yang nilai ditolak bersamaan....
.
.
.
.
.
.
.
.
RM 0.88
-,- cettt
punya dorang bertiga tu gelakkan aku. macam haramm.
oii. 88 sen tu berharga tau. ble isi air R.O 4 botol. nahh kau. HAHA


dan crita pun bermula lah antara AKU, FARAH, SYIRA & EFFIE.


and then,
jalan jalan. Window Shopping. sangat best !
stress pun hilang. :D

jalan jalan aku ternampak ne.


sila fokuskan kepada WARNA HITAM SAHAJA. :p
tu yg aku suka, bila try di tangan aku,
syira cakap CANTIK. ehem.
orang berisi banyak kelebihan Allah bagi.
kuikuikui ;)
okey joke.


dan akhirnya, ini jugalah yang menjadi pilihan hati.
yang mengena di hati orang Sabah bilang. ;D




memandangkan match dengan baju, belilah apa lagi.
tapi, bangle ne memang aku cari dari Sandakan lagi hari tu.
tapi semua nda muat dengan aku. :(
jadi ibu cakap,
"kau kata di Labuan ada kan, carilah di Labuan nanti."
ada GREEN LIGHT kan. beranilah beli.
HAHA. padahal kadang kadang aku pun suka hati ja beli barang yang aku mau
biarpun ibu nda tau. :p
tehihihihih


selesai sudah semuanyaaa last last 'TER' jumpa pla budak celedak ne.
AIFFAN namanya. :) junior kami.



ada orang bahagiaaa. woot woott ~ :p
kau fan, ku tampling kau petala 8 kalau kau buat dia sakit hati ah !
AMARAN KERAS. 
haha.


tapi fan, sibuk ja kau ne. ne sepatutnya gegel ja yang outing.
puiiiiiiiiiiii. main main. jangan tacing. ;p
akhirnya, balik dan penat dan dan dan ...

krohh krohhh krohhhhhhhhhhh. waakakkakaka


sampai sampai kampus ja,
ada meeting. *jadi gila, meeting ja sem ne*
jam 7 kelas APK.
and then meeting dari jam 8.15 sampai 9.50 malam.
ada rasa mereng ka? pfftttt.HAHA
-,-

tapi sempat juga dorang ngegehan sarawakian ne minta capture. ;)

hijau : ferriey :)
merah : abg agkt wan remi (nda perlu mention mention. haha)
purple : emma ;)
coklaty taste : dyb oh somenesss ;D
disebabkan aku TERpaksa membawa kamera yang tersayang lah sangat tu
dalam kelas. beg mau putus jadi gantung di bahu ja laaa. -,-
tiada niat menunjuk nunjuk okey.

p/s : btw, abg angkat rambut baruuuuu. HAHA. kalau dia abang angkat, 
maknanya effie tu akak angkat la. haha. hye kak. muahmuah. ;)

bai ! assalamualaikum warahamtullahi wabarakatuh.
<3












No comments: