Monday, April 16, 2012

cerita cinta.

tajuk entry sangat nda ble blahhhh. ;D


pnjm gambarrr. ehehe :p

entry ini dibuat setelah perasaan jeles kepada teman dan rakan coursemate aku yg baru saja kahwin. ohhh. :p nda malunya sayaaa. :D


"kami tidak akan ucapkan perkataan 'cinta' kepada mana-mana lelaki ajnabi kerana.. kami simpan perkataan itu untuk diucapkan kepada bakal suami kami." - Farah Lee :)

tidak akan. tidak akan. tidak akan LAGI. insyaAllah. :)
cukup dalam diam. atau pinang trus? HAHA. bongek.
hurmm. ada jodoh, insyaAllah takkan kemana. 
kerana perancangan Allah itulah yang terbaik. ^_^


tapi ingat, yang paling penting sekali :
1. Agamanya
2. Rupa parasnya
3. Hartanya
4. Keturunannya

Agama. SANGAT PENTING kan. :) 

sumber : mukabuku

bercinta, bukan nafsu semata mata. bukan sentuh sana sini semata mata. 
aku, cukuplah dulu. bukan mengaibkan diri sendiri, tp untuk anda anda semua ambil pengajaran. cukuplah ber'couple'. alhamdulillah even tiada buat apa-apa yang terlampau pun, nauzubillahminzalik. tapi menyesal tiada kesudahannya sampai sekarang. hari hari jumpa, balik sekolah sama sama, duduk dalam bas sama sama. astaghfirullahalazim. :'( sedih bila ingat balik diri masa tu. nda pa la, past is past. now, we look ahead to the future and try to be better to ourselves. 

nauzubillahminzalik, nauzubillahminzalik, nauzubillahminzalik.

ya Allah, 
mudah mudahan aku menjadi orang yang menepati segala percakapanku. amin.
aku takut jika aku mengingkari segala janjiku kepadaMu ya Allah. :')


sekarang, cintai orang pun dalam diam.
cececece. biarlah bersahabat dulu. :D
enough la. malu pla aku cerita benda benda begini. tehihihhi :p

semoga kita sentiasa berada didalam lindunganNya. amin ~ :)

SELAMAT PENGANTIN BARU UNTUK RAKAN SAYA. 
Barakallahufik <3



besiap. pegi kelas ! :)

# aku termimpi arwah kama' semalam. Al-fatihah. :')



No comments: