Sunday, April 22, 2012

hari emosi sedunia. bagi aku. dan tudung labuh.

assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

emosi agak tak stabil malam ne. -,-
dengar lagu sedih sikit nangis. tengok status sal sedih sedih sikit nangis. apa lagi status sal ibu, tambah tambah lah aku nangis. :'(

ishh ishhh. pa hal la aku ne.
homesick mungkin? kawan jauhkan diri dari aku? masalah kawan? midterm esok? ataupun ada lagi benda yang buatkan aku berfikir tentang makna diri? tskkk tskk.

okey, esok midterm dan aku dr td bz scroll scroll mukabuku dan kira customer untuk subjek keusahawanan kami tu. berjual jualan lah kononnya. tapi, Alhamdulillah la dapat sambutan. thanx all support us <3 ;) hihi

tapi kan, ada lah cerita hari ini yang membuatkan aku berfikir. berfikir sedalam dalamnya. ada betulnya sahabat aku cakap. "buat baik jangan bertangguh tangguh."
seriously, dah lama aku rasa mau guna tudung labuh balik. *maaf, bukan niat untuk menunjuk nunjuk. tp jika rasa begitu. terpulang. :)
dulu guna tudung labuh pun sebab masuk skola agama. pakai atas sebab peraturan ja. tapi betullah, aku dapat rasa tiada tudung yang lebih senang, selesa untuk dipakai melainkan tudung labuh.

ya Allah, permudahkanlah niatku. amin.
biarlah aku sendiri tau dan rasa apa sebenar yang aku rasa dan apa sebab aku. :')
doakan ya kawan kawan. insyaAllah, saya akan berusaha kerana masih SANGAT SANGATLAH banyak untuk diperbaiki. amin.

dah dah, sekarang. tolonglah hadap buku Business Communication tu.

kbai. sekian. <3

No comments: