Saturday, April 28, 2012

aku busy.

entry bajet PM.
HAHA.

bukanlah apa kan, tapi memang busy yang melampau lampau seminggu dua minggu ne.
EXAM - ASSIGNMENT - APK
T_T

APK tu apa? subjek Asas Pembudayaan Keusahawanan.
so, aku yang macam busy sangat ne pun trep trep busy ja la kan. 
yang benar juga lah aku busy. ;) hihi 

and then, hari ne masa aku buka FB lepas seharian semalaman tak buka,
adalah perkara yang menyakitkan hati dari dia tu.
-,-
aku bergurau mungkin melampau ka atau dia yang tacing tacing ne?
hurmm. whateverlah encik.
aku PENAT, BUSY, TIADA MASA mau layan gaduh gaduh 'sayang' ngan kau tu.
jangan lah sampai aku blok lagi. -,-

kakak dey aku nasihat,
try your best to make a Du'a if you <3 him and try your best for yourself and avoid him.
avoid not to be hatred.
but avoiding to seek for Allah love <3


"aku MESTI mencari cinta ALLAH, sebelum aku boleh meraih cintamu." :)

betulkan?

so,
and i'd do my best tried to avoided you. :)
I HAD TRY.

jadi,
jangan mengkusut kusutkan kepala hotak ku yang sedia ada kusut ne ya.
kalau nda mau di bawa bergurau, jangan juga bergurau kasar kasar dengan orang.
nanti aku TERgurau kasar kau pula melenting.
okeylah.
mau tidur.
tomorrow last day APK.
nantilah bila rajin upload gambar 2 days tu. :3

"don't you remember, the reason you left me before?"

kbai !

No comments: