Wednesday, December 19, 2012

Why?



Aku pun kurang faham kenapa dengan kau ni?
Sangat. 
Bila aku try contact kau nda layan langsung.
Tapi bila aku nda peduli kau, cakap pula aku sombong.
Siap post di laman sosial aku.
Lepas tu, bila face to face aku tanya cakap tiada. 
Peliks. -,-'
Dan dan aku baru tengok post kau dekat Youtube,
"Happy Belated Befday. Kekekekke."

MOTIF?

Okey 1stly, thank you so much sebab wish.
Walaupun sudah terlewat 6 hari.
Nda kisah lah.
First first di akui memang rasa sedih juga lah.
Ya lah, orang yang kita pernah ambil berat kan.
Nda ingat nda pa,
tapi ni masa malam tu, tengok pun dengan aku nda.
Padahal c A* sudah jerit jerit panggil nama kau dekat cafe.

BIARKANLAH. 

Apa-apa pun jaga diri ja.
Kalau boleh, jangan cari masalah dengan siapa siapa pun.
Nda marah ni, cuma mau menyuarakan kepelikan dan ketidakfahaman pasal kamu.
Yg pernah saya panggil & anggap, Abang. :)

Good Luck Final Year ! 

P/S : Sorry kalau ayat ayat first dalam entry macam kurang senang.
Tapi ini apa yang disuarakan dari fikiran. Ecewah. :3


No comments: