Friday, December 14, 2012

12.12.12


"Showed me right from wrong, taught me to be strong, need u more than ever." 
- Sami Yusuf

It's my born-day yaww !
:)
Tapi tanpa Ibu, Family & Best friends. *Wipe tears*
Dan tanpa apa apa celebration.
Sebab semua Bz kan. Aku pun petang tu ada presentation.
Dan yang pastinya, walaupun tarikah tersangatlah cantik,
tapi semua nda macam dulu sudah. 
Sangat. Ibu dan dia bukan antara orang yang terawal.
Sedih juga lah. Tapi apa boleh buat kan.
Perasaan manusia tu, bertukar ganti. Sentiasa berubah.
I'm not talking about Ibu, I'm talking about him :')
Ibu, tertidur. Kesian kan, penat. :')
My sisters, Jia, Kakak dey, Pqa, Sara, Bern. Semua antara org yg terawal juga.
Wana, Koo2 aku tunggu tiada. Sedih jugalah.
Mungkin dorang bz kan. It's Ok. :'D

Okey, hari saya dimulakan dengan presentation yg saya rasa sangat mencabar.
Ihiks. Present saya tidak gentar. Amboi sombong. Haha
Tapi yg paling menggetarkan jiwa, kalau soalan killer yg kawan2 coursemate tnya.
Hehe. Aku bknnya pro jawab soalan.
Tapi, bernasib baik juga kami ni grouping presentation.

Para presenter mengambil tempat. Ecehh
Sesi Wan, our group leader memperkenalkan kami.
Nampak belakang tu? Tu lah tajuk presentation kami bersamaan tajuk assignment kami juga. :)
p/s : Abaikan muka kencang saya. 
Sesi ketua menyampaikan part dia. Syira kenapa buat muka mcm tu? Ihiks :3
p/s : Tudung putih di kanan tu la Dr. Chong, our Islamic Asset Management lecturer :)

Ni group yg evaluate kami masa tu, selain lecturer evaluate, kawan2 pun evaluate jg
mcm mana cara kami present, slide organize ka tidak blablabla. 
And lastly, sesi Q & A.

Alhamdulillah, our presentation goes well.
Soalan pun dapat dijawab dengan baik. Alhamdulillah Allah :)
Bangga juga lah sebab bila Dr. bagi balik Assignment,
markah pun memuaskan. Sangat memuaskan. 
FYI, Dr. Chong ni bukan jenis yang senang bagi markah tahu.
Dapat B- tu kira bertuah la sebab ada budak junior cakap dia bagi assignment utk
kelas lain paling tinggi pun C-, C+. 
Sangat susah kan capai tahap B.
Alhamdulillah ^___^
Lepas tu, Dr. Chong cakap, siapa yg datang kelas dia hari tu, dia bagi bonus mark.
Lagi la tambah tambah happy. :D


And yeah, we're done for our first presentation for that day ! :)
Saya anggap markah assignment yang memuaskan & bonus mark tu,
hadiah hari lahir dari Dr. Chong. Ihiks ! :3


Lepas tu, hari lahir saya, tarikh yang sangat cantik itu,
berakhir macam tu sahaja. :)
Walaupun, aku rasa sangat sangat bersyukur sebab Allah masih berikan peluang
untuk bernafas di bumi ni.
Sempat lagi mencapai umur 22 tahun, yang semakin dekat dengan ajal.
 It's not about party, present, birthday,
it's all about growing up, and be for who you are.
Walaupun sebenarnya sangat sedih sebab nda dapat celebrate sama sama dengan Ibu.
Tapi Ibu cakap, akan ditunda bila aku pulang ke Sandakan nanti. :')

I can't wait !
Goodbye my lovely 12.12.12.
I will remember this.
Terima kasih untuk semua yg wish, yang nyanyikan lagu, yg ingat, kol aku, even yg nda ingat pun,
Terima kasih. :)
Terima kasih Ya Allah, FOR EVERYDAY, FOR EVERYTHING <3


No comments: