Tuesday, October 16, 2012

I Miss You.




Sara skype aku :

"salam yung.. maaf sgt2x sbb nda dpt agkt kol mu.. keadaan ku agak nda stabil skrg n masih kurg sihat.. aku x mampu untuk mendengar skrg yung.. i have my problem.. tp ko tau kn, aku jenis yg nda pndi gtau org.. biar aku settle mslh ku dulu k.. aku cuba, tp aku nda mampu agkt kol mu, sbb fikiran ku kusut.. maaf sgt2x.. harap ko faham k.. jgn majuk k.. jgn marah.. aku syg ko sgt2x.. doakan semuanya semakin baik.. jaga diri.. nanti sd stabil, aku contact ko k.. sayang cik ct.. all the best utk test2x 1.. :) <3, my.."



Sedih bha baca msg dia. Sangat.
Aku nda suka bila aku ada masalah aku ja yang meluahkan,
tapi orang nda pernah crita ngan aku.
Jangan simpan sendiri sendiri.

Aku sayang kau Lillahi Taala, Sara. :'(

I Miss You. I really am. 



No comments: