Wednesday, October 3, 2012

Happy Birthday Sayang Saya !




Selamat Hari Lahir sayang makcik,
Mohd. Haykal Hady :)

Walaupun sudah 3 hari berlalu. :(
sobb sobb.
Saya makcik yang pelupa.
Bukan lupa, tapi mmg balik balik fikir siapa yang birthday
masa 1 Oktober tu.
Lepas Ibu msg kemarin bru ingat yg birthday Haykal.
Dia siap bagitau lagi dgn Ibu,
"Nek, 1hb tu harijadi Ekal. Ekal dpt kek dgn hamper makanan."

Ibu baru MMS tadi gambarnya birthday.
Agak kabur sbb Baby yg gmbar. HAHA

tskkkk T_T
Kalau aku ada dekat Sandakan masa tu,
memang konfom bawa dia jalan.
Bila dekat ni la kawan aku hari hari gaduh.
Sebab dia GARANG sangat.
Terlalu garang.
Jadi, sebab tu la suka usik dia. Hehe




Bila jauh, RINDU nda berhenti.
Even aku ada 6 orang anak buah,
tapi dia yg slalu gaduh ngan aku.
HAHA


SELAMAT HARI LAHIR HAYKAL.
Makcik sayang Haykal & semua 
dunia akhirat. :')
Belajar rajin rajin (mcm ja dia baca) :p
hihihi.
Kbai !



No comments: