Monday, July 16, 2012

Holiday #1


Bismillahirrahmanirrahim ;)

Selamat Bercuti !

HAHA.
punya lama tak update entry ni. ni pun sebab nampak sahabat buat blog baru,
terus teringat dengan blog yang bersawang ni.
dengki betul aku ni kan.
orang update mau juga aku.
:p

nothing else I want to share with,
(walaupun sebenarnya sangat banyak.)
HAHA. tapi disebabkan lack of free time,
(aku menumpang broadband dekat rumah bestfren aku saja ni)
hihi.
selama ni kan online guna handphone ja.
update entry masa balik pun hari tu lintang pukang gara gara guna Tab pinjam
anak buah punya. ahaks ;p
*perlukah bagitau* ;p

tadi cerita cerita dengan sahabat aku, Wana.
banyak sangat cerita kan,
cerita kami dua dua ni langsung tak berhenti.
hihi.
jadi ada la benda aku cerita dengan dia,
tentang satu benda,
bila orang nilai kita & cakap benda pasal kita yang kita tak boleh terima.
faham ka? tak faham, abaikan. hihi.

bukanlah,
begini..
bila orang yang baru ja kenal dengan kau, cakap dan nilai kau
dengan sesuatu yang kau tak boleh terima,
abaikan ja lah. sangka baik yang dorang tu belum lagi kenal kau sepenuhnya.
lain lah kalau family atau sahabat sahabat kau yang memang dah lama kenal kau kan.
:)


sebab tadi, 
lepas cerita cerita,
Wana cakap macam mana aku ni bila dengan orang orang yang aku sayang.
how i treat them. :)
Alhamdulillah,
syukur sangat sangat bila ada orang yang faham aku.
jadi Manda, tak perlu marah bila ada orang 
nilai yang bukan bukan pasal kamu.
dorang memang masih belum kenal kau sepenuhnya.
Just SMILE ^_^


dah faham?
belum? kalau belum. diam diam ja lah.
HAHA.
okeylah, nanti update lagi ;)
macam ja ada orang baca kan.
mau sambung perjalanan ni dengan Wana. :3 hihi
Enjoy your Holiday ! <3

p/s : sahabat sahabat lain, cepat balik. Rindu :') dan kamu juga. :)

kbai!


2 comments:

MISS NABILA said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ct.amanda :) said...

Adik. Adik. Sorryla kak teremove pula komen. Tp kak da bca jg. Btul. Thanx bcoz leave a comment here ;)