Thursday, June 28, 2012

Ho Ho Ho liday yeah! :)


Assalamualaikum w.b.t shemuaaaa *bajet comel jap* :p

it's holiday baybeh.
Alhamdulillah, everything goes smoothly.
tapi adala perkara dan kejadian yg tidak best berlaku sebelum balik tu. :(

1stly, 
masa dorg hantar aku blik, 
aku TERpecahkn perfume dkt Skypark. dan dan aku kena byr RM 20.
 :'(
nilai tu boleh dah aku beli Takoyaki di KK 6 box kan. pffftt.
ndapa lah. ada hikmah juga. huwuwuwu

and then, I think it'll be the last time for us.
okey, shut the storiesss !
nda mau ingat lagi :')

aku balik rumah Alhamdulillah 24hb tu, 
*even tiada yg tanya pun* :p
tengahari naik feri xpress, malam flught dalam jam 1950.
aisehmen. guna 24 hours skit :p
waktu dalam flight tu,
Ya Allah, perasaan tu hanya aku dan Allah ja yang tahu.
tiba tiba sampai dkt area Beluran atau Kinabatangan mcm tu
cuaca sangat buruk.
kilat sabung menyabung dan awan hitam bearak.
*tak payah puitis sangat* :p

yalahhh, kapal terbang masa tu bergegar semacam ja.
lampu pun dimatikan. 
baby dekat sebelah aku pun menangis.
apa lagi kanak kanak yg ada depan aku.
tak kah kau rasa macam dalam filem Final Destination?
huwuwuu
tapi, Alhamdulillah Alhamdulillah Allah masih berikan aku
dan kami semua yang ada dalam flight tu hidup dan bernyawa,
berkesempatan lagi untuk aku peluk Ibu, family, cium anak-anak buah kesayangan
dan Allah beri peluang utk bertaubat dan beribadah kepadanya.
Alhamdulillah, terima kasih ya Allah.
dalam flight masa tu, aku baca ja tak henti henti
mohon Allah lindungi kami.
Allah makbulkan doaku, Alhamdulillah :)
walaupun rasa trauma dah ni. -,-

lepas tu pula, 
Allah bagi rezeki. hihi
balik balik ja makanan terhidang dengan banyaknya.
Alhamdulillah :)
muahahahahahaha *evil laugh*
kebetulan kan, family baru habis buat kenduri.
apa lagi. ngehngehnegh.
penantian lepas sebulan makan megi, bubur kosong ja. huhu :p


okeyla, nnt la crita panjang panjang lagi.
tu pun kalau ada orang mau baca lah,
adakah? maybe a stalker?
hihihi. sebab even aku tak post d Facebook pun masih ada juga org yg baca kan.
lepas ni, post dkat FB lah. 
bahahahahahahah. supaya supaya kan :p
harap harap tiadalah lagi yang sakit hati dengan post aku ni :)
walaupun aku tiada niat sebenarnya sakitkan hati siapa siapa.
aku pun pelik, kalau butthurt, tak payah stalk,
TAK PAYAH BACA. ngeheeee.
my own blog, suka hati apa aku mahu post kn? :3

okey stop.
nanti ada tak puas hati :p
act, bnyak lagi benda ingin di ceritakan.
about my interview lagi kan? tapi, nnt lah  :)
but i'm really glad that he still ask and care about that.
even dia mmg suka sms seciput ja kan. bahahahah

okeylah. tu ja. bai ! ;p


No comments: