Thursday, April 18, 2013

Unspoken feelings.


Labuan! Look who's hereeeeeeee :')
There's no other words that I can express and said right now. Sekian lama aku bersabar sebab jauh dari dia, memang bagi aku terlalu lama. Paling lama dekat dengan dia pun masa sekolah menengah. Lepas sekolah menengah, kami bawa haluan masing-masing. He have he's own commitment and so do me. Walaupun masa dia study d KUIS dulu pun, dia balik cuti mana da jumpa aku. Ada pun banyak kali plan nda jadi. And then, dia di Sandakan ajar di sekolah agama Baby, anak buah aku. Tapi selama dia mengajar sana, baru sekali lah aku jumpa dia. Memang agak lama. Bagi aku memang lama bersabar, tapi akhirnya Alhamdulillah bagi hikmah sebegini. I don't want to lose him. Dia lah satu-satunya adik aku lepas arwah Kama'. Adik lelaki yang sangat sangat aku sayang. Even orang lain cakap apa pun, bagi aku dia ja lah adik lelaki yang aku ada sekarang. Walau hakikatnya ramai sangatkan adik yang nda berapa sah. Walaupun dia bukan adik kandung, but I treat him like one. Tapi dalam berapa tahun tu, aku sedar dia ada komitmem sendiri. Dia ada hidup sendiri, bukan juga menjauhkan diri cuma ndamau mengganggu kehidupan yang dia ada. In the first place, aku betul2 minta maaf kalau ada sesiapa yang sangat2 terganggu atau terkilan, terasa hati ka dengan kegembiraanku sebab keberadaan dia disini. Gembira aku, Allah sajalah yang tahu. I don't know how can I say it anymore. Kalau boleh, selama berbaki dua bulan aku berada di Labuan, I want to treat him good. Kalau ada baik untuk dia ditangga teratas, tangga tu jugalah yang ingin aku daki. Ibu, my bestfriends knows how happy I am. Yes! Extremely happy. Tapi dia pun ada komitmen untuk benda lain, utk orang lain. :) So, as your sister I don't want to make your life more miserable. I want you to be comfortable here. I'm sorry for everything. I'm not over attached. I'm just worried. :') Berdoa, semoga Allah sentiasa memudahkan urusan dunia & akhirat. Amin ya Rab. ♥

No comments: