Sunday, September 23, 2012

September :)


Assalamualaikum wbt. :)

Sudah hampir penghujung September. <3

Alhamdulillah,
barang semua sudah di bawa masuk dalam Kolej Kediaman Beta. :)
Walaupun susah payahnya,
nasib my Sheila sayang tolong saya.
Thanks sangat sangat sayang. :')
*hugs*


Dan,
Selamat Hari Lahir untuk dua SAHABAT,
Vannie Pallao & Muhammad J Sufri Jefri
on 22th of September kemarin :)
Semoga Allah berkati kehidupan dunia & akhirat.
amin ~
Sayang anda berdua. :D


Today. 23th of September 2012.
Selamat Hari Lahir juga untuk seseorang sahabat.
Mohd. Firdaus Mohd. Yaakub. :')
dan juga,
Fatimah Az-Zahra Hashim.
Allah berkati setiap apa yang anda lakukan.
amin ~

26th of September nanti, Kakak Dey. :D
27th of September pula, IBU yg tersayang, tercinta <3 :D
29th of September, abang Razali Lokman yg tersayang
(ambil hati)
kekekekkeek.


Nda sabar rasanya !
Walaupun masa ni, semua orang yang sambut hari lahir ni bukan
dekat dengan aku.
Tapi, aku excited sebab bulan September ja sudah ramai
hari lahir orang yang terpenting & tersayang :)


Mana yang terlepas pandang tu,
minta maaflah.
Tapi harap harap tiadalah kan :)


Walau apa pun,
untuk hari ini,
Selamat Hari Lahir yang ke 22 tahun.
InsyaAllah, doa ku akan sentiasa mengiringi anda.
Akan sentiasa mendoakan anda. :)
Allah berkati kehidupan dunia & akhirat,
Allah memberkati setiap apa yang anda lakukan,
di mana mana sahaja.
Alhamdulillah, kerana Allah mempertemukan kita sebagai sahabat.
:')
Jaga diri, jaga hati ya.
Jangan lupa, selalu contact beliau okey !
Minta maaf kerana tidak menghubungi.
Harap harap anda membaca post ini. :D
Terima kasih & minta maaf untuk segala galanya.



~~ SELINGAN ~~
 Ibu sms semalam, "Siapa befday esok? Abg Ali 29 kan."
Aku jawab, "Oh c *** la tu mungkin. Hari ni c J ngan Vannie, 26 ni c Dey."
Ibu, "ohh, ramai juga. Jangan lupa 27."
Aku, "Ya, nda kan di lupa." :)

HP lama aku Ibu yang guna, jadi lupa padam segala REMINDER befday.
Sebab tu ibu tanya aku. Kantoi la kan. :p


Kbai !

No comments: