Saturday, September 15, 2012

It's Semester 5 :)



(selingan) Lama x update blog. Bersawang. *Lap screen laptop*

Welcome back Siti Amanda to UMSKAL ! :)
It's Semester 5 on your 3rd year.
HAHAHA.
Gambar macam apa ja -,-


Before balik UMSKAL,
semua benda aku mau cerita sebenarnya.
Tapi aku malas, sebab terlalu banyak.
Apa yang ada ja la aku selitkan k ;)


Jumpa lea masa dekat KK.
Huduh benar muka aku dalam gambar. 
HAHA :)
Sila tengok kecomelan Lea. Abaikan makciknya. 
Dia pandai jalan sudah. hikhik.
Makciknya yang happy ;p


Stay 1 malam rumah abang. Tu la dapat jumpa Lea :)
Lepas tu esoknya flight dalam 0900 KK-LB.
Sampai Airport, aku yang tunggu dorang bertiga tu.
3 JAM. Dekat dekat jam 12 jugalah dorang tiga tu datang.


Datang UMSKAL,
dikhabarkan aku dapat Kolej Kediaman Beta.
Jadi dengan terpaksanya lah check in sana.
Walaupun asalnya aku kalau boleh biarlah masih
di Kolej Kediaman Mutiara.
Tapi lepas fikir fikir, Farah, Syira & Idah pun Beta.
Jadi, apa boleh buat ;p


US :)

Lepas check in,
angkat barang apa semua.
Transfer barang dari stor Mutiara.
Keluarkan semua barang. Kemas bilik.
Penatnyaaa. Allah ja la yang tahu.
FYI, rumah aku tingkat 4.
Bayangkan ja la angkat dari tingkat bawah tu 
semua barang p tingkat 4.
Dekat lebih 5x juga aku turun naik.
Buat buat terbayang ja la ya. -,-
Kurang 2kg kotttt kittt kottt (isu yg Ibu ketawakan aku)
HAHAHAHAHA.


Tadaaa. Inilah hasilnya.
Ni baru barang yang HANYA dikeluarkan dari luggage.
Hahahaha. Pening aku mengemas.


Esok harinya,
Outing.
Kami ni, macam tiada rasa penat kan.


Keluar beli barang barang keperluan :)

Tu ja la.
Malas mau update banyak banyak.
Padahal sebenarnya banyak sangat benda yang aku
mau cerita.
*merepek*
Nantilah lain kali InsyaAllah. :D

Hope this Semester will make more effort. :)
amin ~
"Kalau result mu okey, kau juga yang senang kan."
Ibu cakap. Okey sangat rindu Ibu. :'(
KBAI !


No comments: