Tuesday, March 27, 2012

kenangan hidupku. :')


jika ku hadir untuk disakiti
biarlah ku pergi jauh dan sendiri
tanpa ada kamu siapa pun di sini ku menangis

kebodohanku telah anggap dirimu
kan baik untukku butakan hatiku
kau pergi begitu saja tak ku tahu
ku telah layu

mungkin kernaku terlalu mencintaimu
ku terluka

kemana ku berlari
kemana aku kan pergi
ku cintai namun benci 
caramu mencintaiku

kebodohanku telah anggap dirimu
kan baik untukku butakan hatiku
kau pergi begitu saja tak ku tahu
ku terluka

kemana ku berlari
kemana aku kan pergi
ku cintai namun benci
caramu mencintaiku

biarlahku simpan jadi kenangan hidupku..

kemana ku berlari
kemana aku kan pergi
ku cintai namun benci 
caramu mencintaiku

kemana ku berlari
kemana aku kan pergi
ku cintai namun benci
caramu mencintaiku

ku cintai namun benci
caramu mencintaiku..

* jaga diri sahabat. selamat berbahagia tanpa saya. :') aisehmen.


No comments: